Bluedays

روزهای گرفته

Bluedays

روزهای گرفته

دیشب...

دختری هستم شاد و با نشاط، دیر زمانی ست که نقابی سپید با لبخندی شیرین بر چهره دارم. دیشب نقابم افتاد. برش نداشتم، از آن خسته و بیزار بودم... خواستم نابود شوم اما بزدلی ناکامم کرد... خوابم برد. صبح بیدار شدم. نقاب روی زمین افتاده بود. دوباره آن را بر چهره زدم، نقاب سپید را... به آینه نگاه کردم. نقابم شکسته بود، لبخند شیرینم خرد شده بود. شاید یک روز نقابم را عوض کنم. این بار نقابی طلایی خواهم خرید با لبخندی زیباتر. اما... متاسفم که چهره ام را بدون نقاب دیدی. زیبا نبود، نه... اما به همان اندازه ی زشتی اش واقعی بود.

می دانی؟ جاودان ترین عشق زندگی ام لبخندم را دزدید، او را نمی بخشم...

نظرات 6 + ارسال نظر
دلقک جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:35

من دلقکم
باید از هرچیزی بتونم طنز بسازم
الانم میتونم
اما نوشته ات خیلی غمگین
هیچی نمی گم
یعنی روم نمیشه

نه داداش راحت باش خونه خودتونه هر چه می خواهد دل تنگت بساز!

نهال جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:32 http://fazmetr.blogsky.com


اصلا عجیب نیس ....یعنی اصلا غریبه نیس برام ...چه اتفاقاتی که واسه ادمها وخدی صب از خاب پا میشن نمی افته ...

یه نفر رو پیدا کن که براش غریبه باشه... این زندگی هر روز ماست...

کاتیا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:22

گریه نکن ای بازیگر...
ما هممون مثل همیم...
صبا که از خواب پا می شیم،
نقاب به صوت می زنیم..

وقتی داشتم اینو مینوشتم به این آهنگ فکر میکردم... امیدوارم کسی که این پست خطاب به اونه الان احساس بهتری درباره ی من داشته باشه...

endsight شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:08 http://endsight.persianblog.ir

خودمم هنوز باور نکردم
شما هم باور نکن..
عادت این قبیله است..
دور آتشی که من می سوزم..
می رقصند...

ولی کاملا درسته...

خارج از دسترس یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 http://out-of-reach.blogfa.com/

رفت..
عشقم را برد.. لبخندم را.. زندگی‌ام را.. همه‌ام را..
ولی هنوز هم برایش دعا میکنم
نتوانستم که نبخش‌م‌اش..

می‌فهمی؟

میفهمم

sani یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:59 http://www.sani68.blogsky.com

رفتن و رفتن و باز هم رفتن
دیگه هیچی نمیتونم بگم.......

همه همدردیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد